Marketing internetowy
Zadbamy o to, aby Twoja marka była wszędzie tam, gdzie może jej szukać potencjalny klient
Efektywny kosztowo marketing internetowy
Moglibyśmy po prostu napisać, że zajmujemy się optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, kampaniami Google Ads i Facebook Ads, czy obsługą mediów społecznościowych, ale według nas to tylko narzędzia. Wykorzystujemy je do realizacji autorskich, szytych na miarę strategii efektywnego kosztowo marketingu internetowego
Sprawdź, jak to robimy

Identyfikujemy odbiorcę
Nawet najlepszy komunikat marketingowy nic nie zmieni, jeśli nie będzie właściwie zaadresowany.
Właśnie dlatego rozpoczynamy nasze działania od precyzyjnej identyfikacji odbiorców – Twoich przyszłych klientów. Staramy się dowiedzieć o nich jak najwięcej – zaczynając od demografii, na przyzwyczajeniach, czy upodobaniach, nawet pozornie niezwiązanych z Twoją ofertą, kończąc.

Przeprowadzamy audyt
Kolejnym krokiem jest analiza obecności Twojej marki w internecie. Nawet, jeśli nie przyniosła ona dotychczas żadnych rezultatów – dla nas to ogrom wiedzy, którą możemy przekuć w Twój sukces.
Sprawdzimy także, jak radzi sobie na tym polu Twoja konkurencja – co robi dobrze, a co źle i jakie szanse to stwarza dla Twojej firmy.

Ustalamy priorytety, dobieramy narzędzia
Przedstawimy Ci szczegółowy raport i określimy priorytety w ramach Twoich celów biznesowych.
Zależy Ci na możliwie szybkim zarobieniu pierwszych pieniędzy? Chcesz zacząć pozyskiwać bardziej dochodowych, niż do tej pory klientów? Dobierzemy i zaprzęgniemy do pracy optymalne w ramach założonego budżetu narzędzia marketingowe.
A teraz najlepsze!
Pomożemy Ci dotrzeć do potencjalnych klientów, zanim jeszcze zaczną szukać produktów lub usług, które oferujesz.
Tworząc strategie marketingowe zawsze staramy się wejść w buty Twoich potencjalnych klientów, aby dowiedzieć się, czemu tak naprawdę chcą dokonać zakupu. Właściwie określenie ich motywacji pozwala dotrzeć do nich znacznie wcześniej, niż w najbardziej konkurencyjnym, a co za tym idzie najdroższym etapie porównywania ofert cenowych. Wystarczy pomóc im w rozwiązaniu ich problemu!
Jak to działa w praktyce?
Aby lepiej zobrazować jak to działa, posłużymy się prostym przykładem – załóżmy, że właśnie otwierasz firmę, która oferuje usługowe koszenie trawy w Łodzi.

Tradycyjny sposób
Można po prostu stworzyć stronę internetową, pozycjonować ją i reklamować w Google na frazę „koszenie trawy Łódź”. To oczywiście zadziała, ale dokładnie takie same kroki podejmie Twoja konkurencja, a to oznacza, że:
- fraza „koszenie trawy Łódź” będzie trudna do wypozycjonowania, a to oznacza długie oczekiwanie i spore wydatki
- w Google Ads będzie trzeba zapłacić wysoką stawkę za każde kliknięcie

Nasza metoda
O wiele bardziej efektywne będzie stworzenie strony internetowej wzbogaconej o tzw. strefę wiedzy, czyli wysokiej jakości artykuły poradnikowe rozwiązujące problemy Twoich potencjalnych klientów.
Tego typu treści łatwo i szybko osiągają wysokie pozycje w wyszukiwarce, a dodatkowo wzmacniają autorytet strony i ułatwiają pozycjonowanie na trudniejsze frazy ofertowe. Każdy, kto przeczyta Twój artykuł automatycznie dołączy do bazy odbiorców Twoich reklam w sieci Google i Facebooka.
Przykład
Panu Krzysztofowi znów spalił się silnik w kosiarce. Zirytowany zaczyna szukać informacji, jaką kosiarkę powinien kupić, żeby posłużyła dłużej i bez problemu znajduje w Google Twój artykuł ze strefy wiedzy. Dowiaduje się, że w jego ogrodzie doskonale sprawdzi się kosiarka spalinowa o dużej mocy, która jednak sporo kosztuje i wymaga regularnego serwisu. Sposobem na uniknięcie sporego jednorazowego wydatku i dodatkowych obowiązków okazuje się skorzystanie z usług firmy, która przyjedzie z własnym sprzętem, a także zgrabi i wywiezie starą trawę.
Nawet gdyby Pan Krzysztof nie chciał od razu skorzystać z Twoich usług, to:
- miał kontakt z Twoją marką i otrzymał od Ciebie za darmo porcję rzetelnej wiedzy, której szukał – nie jesteś już dla niego obcą firmą, a ekspertem w swojej dziedzinie
- im dłużej analizuje swój problem, tym bardziej zaczyna w jego głowie kiełkować potrzeba skorzystania z Twoich usług
- wchodząc na Twoją stronę pozostawił swój identyfikator reklamowy Google i Facebook, dzięki czemu możesz mu wyświetlać reklamy nawet kilkadziesiąt razy taniej, niż gdyby miał trafić na Twoją firmę dopiero wpisując w Google frazę „koszenie trawy Łódź”